اجماع کی دو
اقسام ہیں : اجماع قولی ، اجماع سکوتی۔ |
361 |
ایسا حکم جو
قرآن و حدیث سے ثابت نہ ہو لیکن زمانے کے فقہا متفق ہوں اجماع قولی کہلاتا ہے۔ |
362 |
سن ہجری کی
ابتدا، بیس تراویح قولی اجماع ہیں۔ |
363 |
اگر چند فقہاء
کسی حکم کے بارے میں فتوی دیں جبکہ دوسرے فقہاء خاموشی اختیار کریں تو یہ اجماع
سکوتی ھے۔ |
364 |
قیاس کے لغوی
معنی تصور ،گمان ،اندازہ کرنا ،جانچ کے ہیں۔ |
365 |
دو مسئلوں میں
مشترک سیب کی وجہ سے ایک معلوم مسئلے کے حکم کو دوسرے مسئلے پر لاگو کرنا قیاس
کہلاتا ہے۔ |
366 |
قیاس کی چار
ارکان ہیں : مقیس علیہ، مقیس، علت، حکم |
367 |
مقیس علیہ جس پر
قیاس کیا جائے۔ اس کو اصل بھی کہتے ہیں۔ |
368 |
مقیس جس چیز کو
قیاس کیا جائے اس کو فرع بھی کہتے ہیں۔ |
369 |
قیاس کے لغوی
معنی تصور ،گمان ،اندازہ کرنا ،جانچ کے ہیں۔ |
370 |
مقیس اور مقیس
علیہ کی مشترکہ صفت یا سبب کو علت کہتے ہیں۔ |
371 |
قیاس کے بعد جو
فیصلہ دیا جائے حکم کہلاتا ہے۔ |
372 |
قیاس کی دو
قسمیں ہیں۔۔۔ قیاس طرد، قیاس معکوس |
373 |
مقیس اور مقیس
علیہ میں مشترکہ علت پائی جائے جس کے سبب مقیس علیہ کو حرام قرار دیا گیا ہے
قیاس طرد کے لاتا ہے۔ |
374 |
کسی چیز پر ایسا
حکم لگایا جائے جو دوسری چیز کے حکم کے مخالف ہو تو یہ قیاس معکوس کہلاتا ہے۔ |
375 |
تہذیب کے لغوی
معنی شاخ تراشی کرنا، کانٹ چھانٹ کرنا، درست کرنا، اصلاح کرنا، ادب و آداب
سکھانا اور شائستہ بنانا ہیں۔ |
376 |
تمدن کے لغوی
معنی شہر بسانا، مل جل کر رہنا، اور باہمی تعلقات میں شائستہ اور خوش سلیقہ ہونا
ہیں۔ |
377 |
اخلاق خلق کی
جمع ہے جس کے معنی ہیں عادت ، فطرت اور طبیعت |
378 |
اچھے نفیس اور
عمدہ اخلاق و عادات و اخلاق حسنہ کہلاتے ہیں۔ |
379 |
گھٹیا عادات اور
برے اوصاف اخلاق سئیہ کہلاتے ہیں۔ |
380 |
No comments:
Post a Comment